Skip to main content

[résolu] Problème de facturation

[résolu] Problème de facturation was created by Marco10

8 years 4 months ago #12120
Bonjour je viens de recevoir un mail :

Thank You for using CCBill.
CCBill.com is the payment processor for your order with www.xeester.com and unfortunately, we are unable to process your transaction at this time, due to Card Declined at Pre-Auth SC..

If you would like to try your order again, please click here to try an alternate payment type.

Le gros problème c'est que je n'ai jamais effectué quelconques tentatives d'achats , donc qu'est ce qu'il se passe ? Si quelqu'un a essayé d'utiliser ma carte j'aimerais le savoir !? Merci

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Replied by rivaci on topic [résolu] Problème de facturation

8 years 4 months ago #12128
Résolu avec toi par email !
Bonne continuation avec Xeester.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.831 seconds
Powered by Kunena Forum

© 2011 - Xeester, all rights reserved.